Kontakt

Administration & rådgivning:

Al henvendelse vedrørende salg, leje eller fremleje skal rettes til administrator Majbritt Hansen ved Domhusgaarden.

Spørgsmål vedrørende betaling af husleje eller boligafgift m.m. kan besvares af administrator.

Domhusgaarden ejendomsadministration.
Albanigade 44
5000 Odense C
Tlf. 63 12 48 52

E-mail: mh@domhusgaarden.dk
Website: www.domhusgaarden.dk

Mandag til fredag mellem kl. 10.00 og 12.00.

 

Andelsboligforeningen:

Post vedr. køb, salg, leje/fremleje og øvrig post, sendes til foreningens kontor:

A/B Lindøhusene
Nymarken 17
DK-5330 Munkebo

Bestyrelsen:

Bestyrelsen i foreningen kan findes ved at klikke HER

Kontor:

Alle beboere i Andelsforeningens ejendomme, kan rette henvendelser til vores kontor på:

Nymarken 17, 5330 Munkebo

Telefon: 65 97 43 00

 

Kontorets åbningstider:

Mandagkl. 09.00 – 10.00
Tirsdagkl. 09.00 – 10.00
Onsdagkl. 09.00 – 10.00
Torsdagkl. 09.00 – 10.00
Fredagkl. 09.00 – 10.00

OBS:  Vi er lukket den 1. maj og vi holder lukket dagen efter Kristi himmelfart d. 10. maj 2024.


Skulle døren, mod forventning, være låst i dette tidsrum skyldes det, at vi er blevet kaldt ud til opgaver andetsteds i foreningen. I sådanne tilfælde vil vi bede jer om, at komme tilbage senere.

E-mail: mail@lindoehusene.dk

Telefonisk kontakt er mulig:

Mandagkl. 09.00 – 10.00
Tirsdagkl. 09.00 – 10.00
Onsdagkl. 09.00 – 10.00
Torsdagkl. 09.00 – 10.00
Fredagkl. 09.00 – 10.00

 

Akut nummer:

Akutte og uopsættelige skader sket i weekend, aften og nattetimer skal anmeldes på: Telefonnummer 70 122 122